Servicenormen - din garanti for god moral og orden i sagerne

Nyhed oprettet 14/6-22


Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA) har netop lanceret en ny kampagne for garantimærkningen Servicenormen. Som medlem af foreningen er vi forpligtet til at leve op til kravene i mærkningens syv punkter:


1) Økonomiske attester

2) Kvalitetsniveau

3) Miljøhensyn

4) Arbejdsmiljø

5) Personaleforhold

6) Uddannelse

7) Brug af underleverandører


Hos Danren Bogdol bakker vi aktivt op om kampagnen ved at poste kampagnetekster og nyproducerede film på vores sociale medier.


Hvad er Servicenormen?

Servicenormen er en garantimærkning, som udelukkende tildeles medlemmerne af Servicebranchens Arbejdsgiverforening (SBA). Det betyder, at man som virksomhed kun kan blive medlem af SBA, hvis man kan leve op til de syv punkter i Servicenormen. Nogle vil måske mene, at kravene er lige lovligt skrappe – men vi mener ikke, det er mere end rimeligt. Dels ønsker vi netop at sætte en høj standard, og desuden er Servicenormen ikke til for medlemmernes skyld, men for at gøre det lettere for vores eksisterende og potentielle kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere at navigere i markedet og spotte os som af af de seriøse serviceudbydere.


Når man vælger en virksomhed, som opfylder Servicenormen, kan man altså være sikker på, at der er styr på økonomiske attester, kvalitetsniveau, miljøhensyn, arbejdsmiljø, personaleforhold, uddannelse og eventuelle underleverandører. Dansk Standard kontrollerer løbende, at vi overholder samtlige krav i Servicenormen.


Læs mere her



Hovedafdeling

Lumbyvej 11D, 1. th.

5000 Odense​ C

​​

Tlf.: 66 16 22 01​

E-mail: Skriv til os

Afdeling Sjælland

Farverland 5

2600 Glostrup​

​​​

Tlf.: 66 16 22 01​

E-mail: Skriv til os

Mød os på de sociale medier

​Har du brug for et uforpligtende tilbud?

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt